Про затвердження Регламенту
роботи Центру надання адміністративних
послуг міста Прилуки
Відповідно до статті 26, частини 4 статті 54 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про адміністративні послуги», постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 року № 588 «Про затвердження Примірного регламенту центру надання адміністративних послуг» (зі змінами), Порядку складання та застосування положень про виконавчі органи міської ради, затвердженого рішенням міської ради від 25. 02. 2011 року № 14 «Про порядок складання та застосування положень про виконавчі органи міської ради» (6 сесія 6 скликання) та з метою запровадження сучасних напрямів у розвитку системи надання адміністративних послуг, які надаються дозвільними органами Прилуцької міської ради, удосконалення взаємодії посадових осіб та службовців різних органів у сфері організації надання адміністративних та дозвільних послуг, міська рада
- Затвердити Регламент роботи Центру надання адміністративних послуг міста Прилуки (додається).
- Рішення міської ради № 13 (51 сесія 6 скликання) від 27 вересня 2013 року «Про затвердження Регламенту Центру надання адміністративних послуг м. Прилуки у новій редакції» вважати таким, що втратило чинність.
- Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну депутатську комісію з питань регламенту, депутатської етики, законності, правопорядку, охорони прав, свобод і законних інтересів громадян (ДРАЧУК В.В.) та заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради (СИВЕНКО О.І).
Міський голова | О.М.ПОПЕНКО |